fredag 16 oktober 2009

(privat kommentarsproblematik)

- Kan alla som inte hör mig ställa sig upp? Bra! Då så!

Saxat från ett annat kommentatorsfält - angående mitt eget:

"...din blogg [är] praktiskt taget omöjlig att kommentera på. Jag tror det är kommentarseditorn det är fel på, den fungerar över huvud taget inte med Safari på Mac. Varje gång jag kommenterat har jag varit tvungen att övergå till Firefox. Kanske blir det liknande problem med IE också, vad vet jag. Om du bytte bloggtema skulle problemet antagligen vara löst." (Vad betyder det?)

Mer dramatiskt:

"Det är som att först skära av luftstrupen på någon. Sedan tortera dom och fråga om det gjorde ont. De kan ju inte svara.

Alltså : Du har inte ens en mailadress där man kan påpeka problemet för dig. Undrar hur många som inte kan kommentera hos dig – dom lär ju aldrig maila dig om problemet! De som har problem kommer aldrig att ringa dig heller. Så länge det är tyst så är det ju inget problem?

Firefox fungerar inte, Internet Explorer fungerar inte, med och utan brandvägg, med och utan antivirusskydd, på tre olika datorer. Men det är ju inget problem för du ser ju inga klagomål?!?"

Alltså, det här visste jag inte och det är givetvis helt oavsiktligt..! Mitt förhållande till teknik är spänt. Jag kommer dock be någon framöver att kolla på det. Sincere sorry så länge!